18:20 Електротранспорт без кондукторів | |
У ЛКП “Львівелектротранс” вирішили зекономити, ліквідувавши на підприємстві всіх кондукторів. Відтак уже цього тижня пасажирам електричного транспорту доведеться самотужки подбати про наявність проїзного квитка.
Із 18 вересня приблизно 300 кондукторів стануть безробітними. Від цього дня в ЛКП “Львівелектротранс” також відбудуться деякі реформи. Керівники підприємства вирішили розповсюджувати проїзні квитки через мережу газетних кіосків, а також за посередництва водіїв трамваїв і тролейбусів, ліквідувавши при тому посаду кондуктора. На думку заступника директора з економіки ЛКП “Львівелектротранс” Світлани Маркової, пасажирам такі зміни не завдадуть незручностей. Мовляв, хто захоче придбати квитки, може зробити це заздалегідь. До того ж тепер ними варто запасатися, купуючи кілька. Щодо людей, які стануть безробітними, то, за словами пані Маркової, про скорочення їх попередили завчасно. Деяким працівникам запропонували перекваліфікуватися в контролерів, число яких мають намір збільшити. Іншим пряма дорога на біржу праці. Відтак схоже, що основну ставку на підприємстві робитимуть не на забезпеченні людей квитками, а на перевірці їх наявності. Якщо ж пасажир захоче їхати в електротранспорті, то повинен сам подбати про квиток. “Колись в електротранспорті не було кондукторів, а в пасажирів не виникало жодних проблем. Люди мали про запас кілька квитків у кишені”, – сказала Світлана Маркова. У “Львівелектротрансу” вже понад рік налагоджено співпрацю з кількома мережами розповсюдження газет. Нещодавно на віконцях кіосків з’явилися оголошення про те, що тут можна придбати проїзні квитки на електротранспорт. За словами пані Маркової, у водіїв значно зручніше буде купувати квитки тоді, коли ціна на проїзд у трамваях і тролейбусах зросте до гривні, адже тоді їм буде легше видавати здачу. Основна ж причина, через яку ліквідовують кондукторів – економія, яка, на думку керівництва ЛКП “Львівелектротранс”, дасть змогу значно заощадити. Як приклад С. Маркова наводить витрати двох депо: третину грошей, які вони збирають за день, витрачають на зарплату кондукторам. Унаслідок скорочень кондукторів підприємство зможе зекономити приблизно 300 тисяч гривень, і ця сума зростатиме відповідно до збільшення мінімальної зарплати. “Упродовж 15 років в електротранспорт мало вкладали, тому ми повинні вживати заходів, щоб оновити рухомий склад транспорту та вчасно видавати зарплатню нашим працівникам”, – пояснила пані Маркова. | |
|
Всього коментарів: 1 | ||
| ||