П`ятниця, 29.03.2024, 18:51
Головна Реєстрація RSS
Вітаю Вас, Гість
Категорії розділу
Біологія [3]
Біологінчні реферати
Географія,Геологія [3]
Земле вивчиння
Історія України [1]
Історичні події
Фізкультура [0]
Фізичні досягання
Фізика [1]
Фізична наука
Комп"ютерні науки [1]
Програмування ...
Інше [13]
Реферати на інші теми
Хімія [1]
Хімічний кабінет
Календар
«  Грудень 2008  »
ПнВтСрЧтПтСбНд
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
293031
Наше опитування
Як вам новий Львівський Портал ?

Результат опроса Результаты
Все опросы нашего сайта Архив опросов
Всего голосовало: 674
Обсудить на форуме
Друзі сайту
koolinar.at.ua - Кулінарні рецепти
Статистика

Онлайн всього: 1
Гостей: 1
Користувачів: 0
Головна » 2008 » Грудень » 9 » Реферат Програма державного регулювання економіки Дж.
20:42
Реферат Програма державного регулювання економіки Дж.
Державне економічне програмування.

Вищою формою ГРЭ є державне економічне програмування. Його задача-комплексное використання в глобальних цілях всіх елементів ГРЭ. В міру ускладнення задач стали формулювати короткострокові, середньострокові і довгострокові задачі, визначати порядок їхній рішення й органи, відповідальні за виконання цих рішення, виділяти необхідні засоби і визначати порядок фінансування. Об'єктами таких цільових програм звичайно є галузі; регіони; соціальна сфера; різноманітні напрямки наукових досліджень. Програми бувають звичайні і надзвичайні. Звичайні середньострокові общеэкокномические програми складаються, як правило, на п'ять років із щорічним продовженням на один рік. Надзвичайні програми розробляються в критичних ситуаціях, в умовах кризи, масового безробіття, великої інфляції. Здійснюються вони, як правило, засобами адміністративного регулювання. Практично у всіх країнах із ринковою економікою здійснюються цільові програми. Це, приміром, приватизація нових земель Східної Німеччини після приєднання до ФРН. Суб'єктами економічного програмування є державні заснування, відповідальні за упорядкування програм, їхній здійснення і контроль над ними. Програми розробляються спеціальним державним органом або міністерствами економіки і фінансів. Міністерство фінансів також розробляє план фінансування програми. До розробки програм також широко залучаються представники центрального банки, спілки підприємців, торгово-промислові палати, профспілки. Програма і фінансовий план щорічно затверджуються парламентом. Державне економічне програмування є достатньо ефективним при рішення ряду господарських задач. У умовах ринкової економіки програмування може бути тільки індикативним, тобто носити цільовий рекомендаційно-стимулюючий характер, проте воно є ефективним засобом рішення господарських задач різного рівня. Як правило програми забезпечують соціально-економічний розвиток у бажаному напрямку. Програмування дозволятити використовувати всі засоби ГРЭ й уникнути суперечливості і несогласованности регулюючих заходів окремих державних органів. Державне фінансове стимулювання, замовлення і закупівлі в рамках економічних програм роблять помітний і нерівномірний вплив на конкурентноздатність окремих підприємств, положення галузей, регіонів, соціальних груп і викликають опори тих, чиї інтереси були защемлені. Тому на державні органи, що програмують, надається усілякий вплив, що відбиває суперечливі інтереси окремих груп.

Механізм державного регулювання політики цін.

Ціни є об'єктом постійної уваги і регулювання з боку держави. Ціни є однієї з критичних точок економічного і соціально-політичного життя, де зштовхуються інтереси споживачів і виробників, імпортерів і експортерів. Вплив на ціни служить глобальним цілям ГРЭ, цілям кон'юнктури і структурної політики, боротьбі з інфляцією, посилення національної конкурентноздатності на світових ринках і зм'якшенню соціальної напруженості. Вплив державного економічної політики на інші об'єкти регулювання, у свою чергу, відбивається на процесах формування цін. Конкретні акції в області цін можуть мати короткострокові або навіть екстрені цілі, що можуть у даний конкретний момент не збігатися з іншими цілями, але вони завжди служать генеральної цілі державного регулювання-оптимізація темпів і пропорцій економічного розвитку і стабілізації соціальної системи. Класична політична економія розглядала ціни, що укладаються вільно на ринку, як головний елемент механізму підтримки рівноваги між попитом і пропозицією. Тарифи на послуги державних залізниць, пошти, телеграфу, продаж продовольства з державних запасів у неврожайні роки, митна політика і непряме оподатковування, що істотно впливає на внутрішні ціни,-от не повний перелік мір державного регулювання цін. Спроби регулювати ціни в умовах інфляції і кризи шляхом зовнішньоторговельної політики виявилися неспроможними. До середини 30-х років у багатьох розвитих країнах із ринковою економікою були прийняті закони, що надають державі повноваження по впливі на ціни, аж до їхнього заморожування, і державні заходи щодо впливу на ціни стали складовим елементом ГРЭ. Державні заходи щодо регулювання цін можуть носити законодавчий, адміністративний і судовий характер. Прийняті парламентами закони створюють правову основу відношень між господарськими суб'єктами, а також між ними і державою в сфері ціноутворення. Комплекс цих законів являє собою цінове право. На основі цього права уповноважені державні органи здійснюють адміністративну діяльність по регулюванню цін. Заходи щодо регулювання цін здійснюють міністерства економіки, фінансів і центральний банк. У кожній країні при уряді існують експертні комітети, куди входять відомі спеціалісти. Комітети покликані консультувати державні органи з питань цін і виражати свою думку з приводу цінових законопроектів.

Спостереження і вплив на ціни.

Спостереження за цінами є первинною формою державної активності в цій області. В даний час спостереження за цінами є основою , на якій базуються всі державні акції в цій області. Спостереженням за цінами займаються центральні статистичні керування. Самостійні дослідження прямування цін часто проводять науково-дослідні центри профспілок, спеціальні комісії з завдань міжнародних організацій. Головна ціль спостереження за цінами з боку державних органів і соціальних партнер-вимір росту вартості життя для визначення індексу щорічного номінального підвищення заробітної плати і пенсій, а також для з'ясовування впливу росту цін на витрати виробництва і національної конкурентноздатності. Держава може впливати на ціни, вводячи або отменяя кількісні і митні обмеження в зовнішній торгівлі, вступаючи в інтеграційні спілки, змінюючи дисконтну ставка, варіюючи податки, здійснюючи емісію грошей. Непрямий вплив на ціни роблять, по-существу, усі державні регулюючі акції, якої б цілі вони ні служили. Державне втручання здійснюється шляхом санкціонованого урядовими органами завищення витрат виробництва через вмикання в собівартість завищених амортизаційних списань і відрахування в інші фонди. У результаті цього в цілих галузях виникають ситуації, коли “ витрати підпирають ціну “, тобто розрахункові ( а не дійсні ) витрати виробництва надаються на всіх підприємствах галузі в результаті объявленых урядом пільг настільки високі, що підвищення цін стає разумеющимся явищем, а тому що пільги поширюються на всю галузь, то внутрішньогалузева конкуренція в умовах сприятливої кон'юнктури не може бути достатньою перешкодою для росту цін. Прямим державним втручанням у процес ціноутворення є державна політика встановлення цін на так називані акцизні товари. Безпосередній вплив на формування цін роблять державні субсидії. Один із видів таких субсидий-ценовые-предусматривает зниження цін шляхом спеціальних доплат виробнику або споживачу. Прямий вплив на ціни і лідерство в цінах
Категорія: Інше | Переглядів: 1170 | Додав: lviv-portal | Рейтинг: 2.0/1
Всього коментарів: 0
Додавати коментарі можуть лише зареєстровані користувачі.
[ Реєстрація | Вхід ]